Mert jó a reklám

Ne hagyd szó nélkül!

Néha nem tudom megérteni az embereket, és néha olyan fura gondolatim vannak. Na ezeket kell leírnom, ha nem akarok teljesen begolyózni. Főleg meleg témákról olvashatsz, de más témáról is szeretnék írni ide. Ha ezek zavarnak, akkor örülök, hogy eddig is itt voltál. De ha nem, akkor jó olvasást kívánok. Ha Te is megosztanád nézeteidet, akkor kommentáld a bejegyzéseket.

Friss topikok

  • hannibal007: Egyetértek abban, hogy nem a gyalogosoktól kell elvenni a járdát, hanem saját útszakasz kellene. E... (2009.04.20. 10:26)
  • napisokk: >Nem hagyom szó nélkül (2009.04.13. 00:35)
  • DrakeDiamond: Az elején elég értelmesnek tartottam az írásaid, de néhány sor után rájöttem, hogy tévedtem. Az él... (2009.04.12. 23:35)
  • hannibal007: Köszi Bence, Te vagy az első, írt kommentet. Örülök neked. E (2009.04.07. 09:13)

Linkblog

W.O.M.E.N

2009.05.09. 01:02 hannibal007

Esküszöm nem értem a nőket.

Persze a legkevésbé sem az én feladatom megérteni őket, de valami logika csak van bennük. Biztos, hogy van, csak én nem találom.

Előre szólok, hogy ezt a bejegyzést félrészegen írom, és persze nem vonatkozik minden nőre. A lányok, akikről szó van: a két legjobb barátom.

Már kezdek abban biztos lenni, hogy máshogy működik az agyunk nekünk férfiaknak, és a nőknek.

Ági alig iszik alkoholt, szinte soha, de nagyon szeret bulizni, és célkitűzése megtalálni a tökéletes pasit. Ezért a célért még attól sem riad vissza, hogy internetes ismerkedő oldalakon keresgéljen magának párt. Volt már jópár kalandja; egy élmény volt hallgatni is. Ha van a lúzereknek gyűjtőhelye, akkor az ott van, vagy ő mindig megtalálja a "legjobb" választást. Vagyis eddig még nem sikerült összeszednie a  nagyŐt.

Barbara teljesen más. Bulizik, élvezi az életet és a szembejövőnek megadja az esélyt. Ez persze nem jelenti azt, hogy szembejött volna Ő. Mindenesetre ez a hozzáállás jobban tetszik nekem.

A mai témámat az ihlette, hogy mennyire nem veszik észre, hogy jópasiból rengeteg van - a legnagyobb sajnálatomra a legtöbb heteró. Én alig bírom forgatni a nyakam, hogy minden szépet lássak.

Ma például a Szigeten nem tudtam levenni a szemem egy srácról. Annyira jól nézett ki, hogy csak bámultam a fenekét, ahogy feküdt a fűben. Este a Gödör tele volt. Tele volt emberekkel, így már csak a nagy számok törvénye miatt is kötelező a jó pasik jelenléte.

De a lányok mindig másfele néznek.

Ez persze nem így van. Csak ők mást/másokat néznek, hiszen az ízlésünk sem lehet egyező. Szerencsére.

Szóval sok jó pasi kis helyen is elfér, de egy most már igazán elférhetne szorosan a közelemben is.

Xoxo

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://justboys.blog.hu/api/trackback/id/tr331110911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása