Mert jó a reklám

Ne hagyd szó nélkül!

Néha nem tudom megérteni az embereket, és néha olyan fura gondolatim vannak. Na ezeket kell leírnom, ha nem akarok teljesen begolyózni. Főleg meleg témákról olvashatsz, de más témáról is szeretnék írni ide. Ha ezek zavarnak, akkor örülök, hogy eddig is itt voltál. De ha nem, akkor jó olvasást kívánok. Ha Te is megosztanád nézeteidet, akkor kommentáld a bejegyzéseket.

Friss topikok

  • hannibal007: Egyetértek abban, hogy nem a gyalogosoktól kell elvenni a járdát, hanem saját útszakasz kellene. E... (2009.04.20. 10:26)
  • napisokk: >Nem hagyom szó nélkül (2009.04.13. 00:35)
  • DrakeDiamond: Az elején elég értelmesnek tartottam az írásaid, de néhány sor után rájöttem, hogy tévedtem. Az él... (2009.04.12. 23:35)
  • hannibal007: Köszi Bence, Te vagy az első, írt kommentet. Örülök neked. E (2009.04.07. 09:13)

Linkblog

Újra

2010.02.26. 08:05 hannibal007

Régen írtam ide bejegyzést. Már abban sem vagyok biztos, hogy van-e valaki, aki még olvassa ezt a blogot, mindenesetre újra belefogok és megpróbálok ebből megint rendszert csinálni.

Továbbra is az életemről és a gondolataimról szeretnék ide írni, meghallgatva a véleményeket és mások tapasztalatait.

Utoljára ott fejeztem be, hogy éppen gyakorlaton ültem egy állami cégnél. Nos annyi változott azóta, hogy azután kipróbáltam egy másik céget is, ahol szintén egy hónapig voltam gyakornok és végül szeptember óta ennél a cégnél vagyok alkalmazásban. Mivel a diplomám még nincs meg, de nagyon hajtok rá, hogy meg legyen, és csúsztatnom kellett egy évet, ezért csak jövőre kaphatom meg (persze addig még hosszú az út). Nem akartam csak úgy eltölteni ezt az időszakot, ezért akartam dolgozni. Így most már teljesen önellátó és önfenntartó vagyok, ami engem megelégedettséggel tölt el.

December óta már a mono-, duo-, poli- probléma is megoldódott, hiszen találkoztam egy nagyon helyes és kedves sráccal, akibe már teljesen beleszerettem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://justboys.blog.hu/api/trackback/id/tr441791409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása